Vizitor të dashur. Ju njoftojmë që kemi kaluar në një faqe tjetër ku aty mund ti gjeni të gjithë filmat e fundit me titra shqip. Nuk do të keni mundësi të shikoni më, në vetëm një link por do të keni mundësi të shikoni në më shume linke alternative. Tash e tutje ju njoftojmë të na vizitoni në faqen tonë të re: wWw.PlayMovi.Tk ose wWw.PlayMovi.AlterVista.Org

In time (2011)

[postlink] http://film-alb.blogspot.com/2012/02/aksion-triller-sci-fi-kryesor-andrew.html[/postlink] http://www.youtube.com/watch?v=3ho1SrZeQ1kendofvid
[starttext]



Përmbajtja e Filmit : Në një të ardhme, ku njerëzit do të ndalohen se plakuri ne moshen 25 vjeq, por kan dëshirë për të jetuar vetëm edhe një vit më shumë. Këtu, Salas do ta gjej veten të akuzuar për vrasje dhe për dërgesën peng në një lidhje që të bëhet një njeri i rendësishëm kundër sistemit.

Stars: Justin Timberlake, Amanda Seyfried dhe Cillian Murphy

 

Shkarkoje Filmin: Wupload

Shikoje Filmin: Veevr

Shikoje: Trailer

Më Shumë: Imdb

[endtext]

Një Klikim i juaji është i mirëseardhur që të na ndihmoni me mirëmbajtjen e faqes, që ne të ju sjellim më shumë filma. Na Ndihmoni Duke Klikuar " Këtu " Ose Vetëm klikoni në banerin poshtë dhe pas klikimit, faqes së hapur nga baneri bëne close (X).

1 Komente:

Anonim tha...

filmi eshte ok ..

Posto një koment

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))